9 Mayıs 2013

postun adı: attitude ve diğer meseleler

Kalkar kalkmaz, günün anlam ve önemine yakışacak şarkıyı facebook'a postlayayım dedim, küçük bir paragrafla.. Sonra aslında taa 10 gün önce falan bunun hakkında size bir şeyler demek istediğim aklıma geldi, e bloga yazayım dedim.. Candy Crush'ı bırakamadım ve pıt pıt şeker patlatırken aslında insanın Gaia denen bu güzel gezegende (fiziksel güzellikten bahsediyorum) insanın başına türlü çeşit manyaklıklar geldiğini düşündüm.. Yani ben mesela 28 yaşında olucam çok yakında ve şehrin göbeğinde dünya nüfusu ortalamasına vurulduğunda çok çok steril bir hayat sürmeme rağmen, başıma gelen manyak hikayeleri düşündüm ve asıl meselenin başına gelenleri normalize edip etmemekle alakalı olduğuna karar verdim. Şöyle anlatayım dedim içimden, iyi olmayanları anlayıp, içinden sıyrılıp normalize etmiycen, iyi olanları da edicen falan gibi, tabii bunları süslü anlatıcaktım..Sonra birkaç sek sek brainstormingle bunun zaten attitude meselesi olduğunu anlayınca; ve tüüm o allahııınn klişeleşmiş lafları kafamda sıralanınca; "attitude is everything, yok efendim "life is 10% what happens to me and 90% of how you react to it"ler falan üff  benim kendim bulduğum yeni bir şey değilmiş lan işte kaç yüzyıldır edilen laflarmış diyip, azıcık meeh dediğim anda ya işte hakikat bi tane ne kadar akıllıyım da hakikate kendi zihnimle ulaşabildim diyip, minnoş egomu hemen sakinleştirdim çocuklar.
ama işte asıl THING o durumları analiz edebilmede ve doğru attitude sahibi olabilmede ya, işte insan eğitimi de tam o noktada başlıyor. Ananızdan babanızdan öğrenmenizi beklemek zorunda değilsiniz, ben 27 yaşımda başladım mesela bu işe.. Gene o esnada attitude geliştirici araçları da kendiniz seçmeniz gerekiyor, kitap olur, güvendiğiniz bir danışman, kendi hayatı balçık uyduruk psikologlar olur, bir reiki masterı, aslında bunu sadece çimende uzanarak bile yapabilirsiniz.. Ama galibaa evett ama galiba halihazırdaki attitudeunuzun "bozuk" olduğuna kanaat getirip, yenilerini oturtmaya çalışmak ise aydınlanmaya giden ennnn temel yol ve maalesef demek istemiyorum, çünkü bu aralar insanların tekamülüne saygı göstermeye çalışıyorum- herkesin hayat yolunda yok..
Ama oh ne güzel ki bende var.
O yüzden ben çoğunuzdan daha iyiyim... hohohooho

Her neyse madem gelenek oldu postları birer nasihatle kapatıyoruz, biraz kıçınıza başınıza bakın ben bunları neden yaşıyorum ve ben bunlara neden huzursuz tepkiler veriyorum- dışsal olmasına gerek yok.. Sonra da canınıza tak ederse gidip küçük küçük kendinize yeni yollar çizmeye çalışın ki pek yapmak isteyeceğinizi sanmıyorum.. Ama yok ya hiç ummadığım insanlar, kendi kafalarını değiştirmeye çalışmak istediklerinin beyanını vermeye başlamışlardı..E tabii hep yeni çağın enerjisinden bunlar.

Üşenmezsem 2. postu da yazarım.
Gizli gizli okuduğunuzu biliyorum.

Havalı son:
Dünyada -detox merkezleri dışında hiçbir şeyin gözüme çekici gelmediği günlerdeyiz...

Sevgiler
C.

Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder