22 Mayıs 2013

muhtemelen Yeşim'in de öyleydi

Bunu size kimse yapmaz çocuklar, bunu size sevgilileriniz bile yapmaz.. Yapanın sayısı bir elin sayısı ne demek, yanına bile yaklaşamaz.

Kalktım ve kalkar kalkmaz kendimi ileriki profesyonel hayatımın amatör amellerinde buldum, gene. G. postlamış bunu, yapıştırdım hemen commentlere; ben 3 yaşımda bunları dinleyerek ağlıyodum diye, ben 3 yaşımdayken bunları dinleyerek acıklı hayaller kuruyordum, ben 3 yaşımdayken acıklı hayaller kurup ağlamak için bu şarkılara bile ihtiyaç duymuyordum.

Bunun nedeninin ne olduğu evet hem önemli hem de hiç önemli değil. Bu eski enkarnelerimden gelen kontratlar, annemden öğrendiklerim olabilir ya da komşuda şahit olduklarım ama bu benim gerçeğimdi.. Bu G.'nin bu Schopenhauer'in gerçeğiydi.. Sonrasında yaşadıklarımı da biliyorsunuz.

Dünyanın belki de en kolay olmayan şeyi ruhsal tatmin aldığın alanla, bilinçli zihninin istediğinin taban tabana zıt olduğu ve senin sol beyninle tatmin olduğun şeyi, ellerinle değiştirmeye karar verdiğin ve bu kararı gerçekleştirmek için yaptıkların ve yaptıklarını yaşarken hissettiklerindir. Bu biraz kendine rağmenliktir.
Tapındığın şey ellerinin içindeyken ve ona doya doya tapınabilecekken, onu bırakma edge'ine geldiğinde kendini parkeye vura vura, bırakmandır. Ben şanslı olanlardandım. Evet N.D.W. daha geçen gün şans diye bir şey olmadığını buyurmuş- ki ben de kendisine katılıyorum ama işte ne bileyim şanslıydım ben. Anlamasalar da anlamaya çalışanlar vardı. Anlayamasalar da, ya bu kız ne bok yiyosa yiyo, ben onun yanındayım diyenler, yav arkadaş biz her şeye izin veriyoruz ama bu gidiş gidiş midir? ama hadi neyse ben azıcık uyarayım ama bırakayım istediğini yapsın diyenler vardı. Kısacası benim gerçek ebeveynlerim vardı.

Seçtiğim yolun ilk beyanının son cümleleri çivi gibi aklımdadır, ben artık xxx şeklinde olmak istiyorumdu, bunu hiç istemesem de bunu istiyorumdu... Ben bunun olacağına hiç inanmıyorum ama gene de bunu istiyorumdu.. Ve ben kendimi teslim ettim.

Bu hiç güllük gülistanlık bir yol değildi
İstiyorsan, yapacaksın, gerekirse 3 saatlik uyku, gerekirse eski alışkanlıklarından vazgeçmek,  fakat önceliklerini değiştirmek, temrin ve azimdir bunun şartları.

Diğer G. (gizli kahraman ve asıl yol gösterici, baş destekçi) hep der ki, yaptıkların yapacaklarının teminatıdır
ve ben artık gece mesajlaşmalarımda ilerlediğim yolu kutsayarak yatıyorum.

                                           
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder