7 Mayıs 2013

daha çok erkeklere

Sabah tam 1 saat süren, türlü alarm numaraları, yok efendim yeni saat kurmalar, yok snoozeler derken derken nasıl oldu bilemedim ama kalktım yerimden.
Yatak o kadar güzel ki, yastık ona öyle yakışıyor ki. Allam kalkmamam lazım, nası yapıcam falan derken işte mecburen kalkmış bulundum.
Bugün biraz garip bi gün, eskiye dair çok şey üstümde durmuyor. Geç çocukluktan beri, dünyada en sevdiğim şey yolda müzik dinlemek olmasına rağmen, bugün psyshedelic folk'tan, arabeske, hit pop'tan, Bach'a hiçbir şey ruhumla match edemedi. 90ları çok severim, ondan kesin bir şeyler çıkar derken, çıka çıka BU çıktı. Geçen Merve'yle dinlemiştik ya, kalsın dedim. Birden gözlerim dolmaya başladı; kendimi Bir beniim adıımıııı öğretemediiimmm, çok hüzünlü di mi? der bulduğumda, lan bu karı manyak mı? Ne öğreticen sevgilim demeyi, herif dese derdi, hala inatla durup yapışmış, sonra ağlıyor.. Acıda her diyerek haksızlık etmek istemiyorum ama çoğu zaman çok büyük salaklık ve evet her zaman hatalı bir bakış açısı oluyor.
Bana yakışmaz dedim ve:
Çevirdim.
Sinan Akçıl geldi.
Bu adamdan öğrenmem gereken bir şeyler olduğu çok belli, bu ara haddinden fazla gündelik hayatımın içinde çünkü.
Tamam tipi garip, o dişlere de peki. Yani size zirzopluğunu savunacak değilim ama adamda belli ki bir ağırlık var. Yani o kadınların hepsi genç adam istemiş olamazlar, belli ki bu adam bu adamları kaldırmış, mesele bu, mesela İzel var çünkü aralarında.. Düşünüyorum hanginiz KORKMA BENLEE YÜKSELMEKTEN, HİÇ YIKILMAZZ BU DAĞLAAR, diyebildiniz. Kız arkadaşlarım, hanginiz hayatınızdaki adamların dağına hiç korkmadan yaslanabiliyorsunuz? Siz bu şüphe halini kendinize neden hak görüyorsunuz? Ne dolu bir laf değil mi, sadece bana öyle geliyor olamaz. Sevmeye layık gördüğüm adamdan bir de bunları duymak, tüm kadınlık güdülerimi doyuruyor. Benim kulaklarım yet duymadı. Ve hayatımdaki tüm erkekleri şööyle bir tarıyorum, eski erkek arkadaşlarımı ve plain arkadaşlarımı ve tanıdıklarımı ve tanıdıklarımın tanıdıklarını ve uzaktan tanıdıklarımı ve herkesi. Söyleyemiyorlar.
Sadece tek biri, onun potansiyeli her şeyden öte. O, o yıkılmaz dağları, yakar da, daha alttan tutuşmadan önce, koyar seni avucuna hiç sarsılma diye, orda sana saray kurar oturtur.
Konuyu dağıtmayacağım,

Ben duymadım, söyleyemediler.
Tarafımdan haksızlığa uğratıldığınızı düşünüyor musunuz? (Sanki birinin sevgilisine biraz haksızlık ediyor olabilirim ama onun da iq'su 72 olduğu için emin olamadım ve belki biri daha o da biraz retarded gibi)
Siz aşık oluyor musunuz bilmiyorum ki ben de tam, aşık olduğunuz kadın için hep orda mısınız diye sorayım?

Kimi zaten ahlakın köyünden geçmemiş, en çok sevdiğini iddia edenin nal gibi ama'ları var. Onlar hep ama'lara kadar oradalar.

O kadar iyi biliyorum ki, gidip bu ama'lılara sorsam ben, ama diyecekler gene dört dörtlük kız mı var da ben öyle yapmadım? İşte bence self-dejenerasyon ve çarka tabi kalış tam da buradan başlıyor. Piyasadaki malın, gözünün gördüğü kısmı tam istediğin gibi değil diye, neden arzın kalitesini düşüresin? Onun seviyesine inip, sonra neden ona kızasın? İnip demeyeyim aslında, belli ki o kadarsın. Neden en iyin olmaya çalışmıyorsun diyeyim o zaman? Çünkü o zaman etraftaki her şey sana uymuyor olacak ve sen eğer o mertebede olursan o vasıfta karşı cins olmayacağını düşünüyorsun belli ki.
Bunu bi gün A.'yla konuşmuştuk, ahlaksız davranan bir erkeğe, bütün kadınlar yüz çevirse, o adam eninde sonunda iyi olmayı öğrenir diye.. Bu kadar keskin olmasına gerek yok konunun aldatma ya da bu kadar kolektif bir atılım olmasına da gerek yok aslında sadece bireysel düşünelim, sadece sen izin verme, benim demek istediğim Dünya'ya bok atmakla bu işlerin ilerleyemeyeceği.
Elinizde ona verecek bir şeyler var: sevgi, para, emek, aşk, ilgi, zaman.. Hak etmiyor mu? Hemen alın elinden, bunu yapın ve dönüp hak edene verin. Şu anda kimse yoksa, bunu illa birilerine kakalamanıza gerek yok işte. Karşınızdaki kadınlara ve erkeklere bok atmayı bırakın ve olabileceğinizin en iyisini olun- biraz yalnız kalmayı götünüz yesin lütfen.
Vasat'tan kopmayı herkesin götü yemez çocuklar.
Ben hayli zaman önce vasat'a tamah etmemeye karar vermiştim.
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder