24 Mayıs 2013

başlıksız olmazdı. 24/05

Güne -sahip olduğum en büyük hayalimin gerçekleştiği bir rüyayla başladım. Sakin-tatlı bir gün geçiriyorum, sanırım akşam da çok keyifli olacak.. Olabilecek tatlı sürprizleri sevgiyle kabul ederim. Ve biraz önce Symge doğum günümü kutladı, ne güzel lan o 3 yıl daha genç dedim ve sonra bi daha düşündüm, 3 yıl öncede olmak ister miydim diye?
Hayır dedim, o 3 yılda yaşadığım olgunluğu ve değişimi sanırım hiçbir şeye değişmem.

İnsan bazı yaşlarda yaş telaşına düşüyor ama ne zaman ki bir kadın, olgunlaşmaya başlıyor ve olgunlaştığını bilmeye ve hayır belki de elleriyle kendini olgunlaştırma yoluna gidiyor o zaman hiç geri dönmek istemiyor, o zaman andaki zihin durumunu kutsarken, gözleri parlıyor, kim bilir diyor bundan 2 sene sonra ne harika bir kafam olacak.. O yüzden olduğum halden ben çok memnunum.

Tam bir sene önce yazdığım şeye baktım: İşte bu

Okumaya üşenirseniz, sadece son paragrafına bakın.

Bunu olmam için 1 sene geçmesi gerekmiş değil, ne mutlu ki sadece bir senede bu hal'e gelebilmişim:
Ben şu anda yaşanmış bütün her şeye şükredecek olgunluktayım.
İyi ki diyorum, gelen gelmiş, giden gitmiş, iyi ki bütün onların hepsini yaşamış, hissetmişim. Tek biri bile eksik olsa, var olan bir nöron bağım olmaz, var olan -beni hep daha iyi olmaya yönlendiren bu zihin durumumun binlerce ayağından, biri olmazdı. Onun biriciği bile çok kıymetli.

Gidecek o kadar çok yolum var ki, seveceğim bir sürü insan, olay, hatırlayıp affedeceğim bir sürü anı, kabul vereceğim bir sürü durum, iyileştireceğim bir sürü şey var -içimde, sağımda, önümde, arkamda.
Tüm zamanlarda.

Anlamam gereken o kadar çok şey var ki. Anlayıp ışığa dönüşmek üzere kabul verip, bıraktığım. Anlayıp, daha başkasını oldurmak için, emek sarf ettiğim. Anlayıp, istediğimi yapıp, yapılmış güzel bir biblo gibi, kafama yerleştirip, dönüp yaptığım iyi şeyler başlığı altında, mis bir kahveyle kutladığım.
Yaşadığım süre boyunca, bunların hiç bitmeyeceğini bilmek, en büyük şevk kaynağım.


Şu anda zaman, biraz dinlenme zamanı, biraz hesap zamanı. Defterleri çıkardım, neyi nasıl yapmış olduğuma bakıyorum, biraz mola, molada kendimi sevmeyi temrinliyorum. Daha da iyisini nasıl yapacağımı bilmesem de biliyorum.

Tek istediğim hep daha çok sevgi, verilen-alınan, gönderilen, tutulan, akan, dönen sevgi.

Bütün güzel dilekleri, Pi'yle çarpıp, herkese gönderiyorum çocuklar.

28 bitti.
Hayatta olduğum en iyi yerdeyim.
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder