11 Mayıs 2013

anasının sizin için doğurduğu

Uzun zamandır yazıcam yazıcam hep araya bir şeyler giriyor..
Ebru Yaşar sevdam dillere destan.. Bu şarkının ise yeri bambaşka- fakat ben size kendi özel hikayemden ziyade daha genel hatlarıyla durumu izah etmeye çalışıcam..

Bu şarkıyı söyleyebiliyor musunuz? Yani Ebru gibi, yani benim Ebru'ya eşlik edişim gibi? Gözlerin içi parlaya parlaya, her hücresine kadar anasının sizin için doğurduğuna emin olduğunuz biri var mı? Kendi aşk anlayışımı --hayatımda bir aşık kadın daha var, ve bir de bir tek onunki hariç- çok üzülerek söylüyorum ki, sizinkileri hor görüyorum.. yani bu kibri bu aşk kibrini bir kenara atmam lazım bunu iyi biliyorum ama bu kadar güzel sevmeyi yüceltmekten başka bir şey elimden gelmiyor..

Heh var mı demiştim.. Şartlar her ne olursa olsun demek istiyorum-- ilişki yaşamak bambaşka bir şey, "sağlıklı ilişki dinamikleri" ya da "hastalıklı aşk"ı tartışmıyoruz burada; varsa siz dünyanın en şanslıları arasındasınız, seven kalbiniz yeter, gerisini siktir edin diyorum ben size..
Hele bir de bunu söyleyebildiğiniz yanınızdaysa, gözüne baka baka söyleyebiliyorsanız- evet söyleyebiliyorsanız şimdi çok ağır konuşuyorum: gözümde fenafillah mertebesindesinizdir.
Tanrısallığınızla oldurmuşsunuz yani..
Darısı tüm aşıkların başına.

Buyrun efendim buradan yakalım:



                                                                                           
Benim sevdaaam sarana kadar değil..


Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder