24 Ocak 2013

Muzlu Kekmek -Aşk acısına methiyeden kek tarifine gelişime

Sağlıklı beslenmeye kararım var. Ve şimdi size internette bulduğum tarifi, uyarlayıp yaptığım kekmekimi anlatıyorum. Adını ben koydum (Direkt Ve Volkan'ı hatırlayanlar fav)

Ben yarım ölçü yaptım, bundan yaklaşık 9 muffin tanesi çıkıyor.
Yarım ölçümü tam addedip veriyorum:

Yarım elme rendeliyoruz, rendelediğimiz elmanın içine 1 küçükçe yumurta ve ekmek mi kek mi istediğimize karar verip, kek istiyorsak biraz pekmez koyuyoruz. İçine bir bardak tam buğday unu ve biraaazcık kabartma tozu koyuyoruz.
Diğer bi kapta annemize 2 gene küçükçe muzu ezdirip, hoop karışımımızın içine ekleyip, bir avuç kadar, ya da biz ne kadar istersek ceviz kıyıp koyuyorz.
 Ve voilà çocuklaar! Ben muffin kalıbına döktüm. Biliyorsunuz teflon çok zararlı, silikon ne kadar iyi bilmiyorum ama şu anda ben silikonu tercih ediyorum.

Ojemin rengi de keşke daha güzel çıksaymış, onu da nereden aldığımı yazar, blogumu hem o, hem bu, hem şu bloguna çevirirdim. Cause that's me baby, so çok yönlü ^.^

P.S. Kekmek bayaaa lezzetli ama oldukça ağır, bir küçük tane kafi gelip, aşabiliyor bile.



Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder