30 Ocak 2013

bunları istiyorum dediklerim, birkaç çift kırmızı ayakkabı değil

Ah çocuklar.
Allahım onu da mı alsam, bunu da alsam, onun topuğu böyleydi, bunun burnu, şunun koluyla olur muydu yaa du bi bakayım diyip de, dolabımı açtığımda gördüğüm manzara karşısında adeta şoké oldum :)
şaka yook şaka yok.
o kıyafetleri görünce kazık gibi dikildim dolabın karşısında.
ne hale gelmiş zihnim dedim.
Almanya'daki hayatım geldi aklıma, büyük bir valizle neredeyse bir yıl yaşadım.
bikaç mutfak eşyasıyla da her şey çok kolay olabiliyor.
Ruhun tam oldukça, eşyaya ihtiyacın düşüyor
Geri yatağa uzanıp düşündüm, ve o takip ettiğim moda bloggerlarını düşündüm. Her ne kadar bitki çayı, detox, bilmem neyle sakin hafta sonu geçirdik, doğaya dönmek harika deseler de, ruhlarındaki o, kendini şekille ispat etme ihtiyacını sevgiyle hissettim.
Ve oradan etrafımdakileri, etrafımdakilerin etrafındakileri düşündüm.
"Eğlenmek" isteyen insanlar, buna ihtiyaç duyan
ve bunun için "şey"lere ihtiyaç duyulması, ayakkabılar, play stationlar- belki?
partiler? çok detaylı yazmak istemiyorum bunları- çünkü her şey her şey birbirine girmiş vaziyette, hepsi etkilemiş birbirini.

bu ülkede sakin ve minimal bir yaşam kurmak istiyorsan, topluma ve ailene tamamen kulaklarını tıkaman lazım ve bence minimal bi hayattan gelmen lazım. ve gene bence çok parayla minimallik kurman gerek. ama bunlar hem de tezat. bilemiyorum. ancak sertab erener gibi, rural'a taşınıp, evde mayanlanmış yoğurtla mutlu olabilirsin.

3 dolap kıyafetliysen, Kurtuluş'ta zeytinle, pekmezle sakin bir hayat yaşayamaz, boğulursun. --bence bunlar tabii bence.

kimse kimseye karışmasın, kimse hareketlerini anlamdırmaya-adlandırmaya çalışmasın. sen en iyi okullarda okumana rağmen, kariyer denen zıkkımı istemediğini anlatmaya çalışmak zorunda kalmayasın.

bunun için İzlanda'ya mı taşınmam lazım?
Neden olmasın diyorum.
Hayatımın belki yarısını çoktan yaşadım. Neden ben her gün zedeleneyim?
Neden 15 duraklı otobüsün ilk 3 ünü kullandığım, sakin ve mutlu bir hayatım olmasın?
Birkaç kap kacakla, kucağında bir bilgisayar-kitapların
Her gün yanında olduğu için, seni besleyen varlığına şükrettiğin bir hayat arkadaşı ve kalın botlar
Sanırım istediklerim bunlar.
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder