1 Ekim 2012

franny gülümsemeye başladı

Çok güzel bir Pazar geçirdim.
E.'nin canına, ruhuna sağlık.

ve gece de yatmadan Z.'yle uzun uzun, güzel güzel konuştuk.
Z.'yle her şey o kadar sağlıklı ve kolay ki, birbirimizi sürekli bilip, hiç taciz etmemek- Karşındakinin olmasına izin vermek.. O zamanlar diyorum ki, O.'yla neden olmuyor? Neden ben ona "Nasılsın?" bile dediğimde, o onunla "zorla" görüşmek istediğimi zannediyor? Peki ya ben bunu aramızda 25 km varken, neden hissediyorum?
O zamanlar reiki çok iyi geliyor, biraz yapıp, yatmaya yeltenirken, içine tatlı bir kabulleniş geliyor.

Z.'yi gerçekten çok seviyorum. Tam uyumadan onun bana bikaç gün önce dedikleri geliyor aklıma; İlişkimizin ne kadar sağlıklı olduğundan bahsediyorduk geçen, Z.'nin dediğine göre, benim sayemde böyleymiş. Ona bu kadar anlayışlı ve yapıcı davranıyorken, O.'ya karşı tam bir deli olduğumu düşündüm-demek ki dış faktörlerden etkileniyordum.  Çünkü dedim Z.'ye senin sevginden şüphe etmiyorum, şüphe korkuyu doğurur ve insanı rayından çıkarır. Senin beni sevdiğini, beraber iyi olmamızı istediğinden emin olduğum için ve seni en az, senin beni sevdiğin kadar sevdiğim için, elimden sağlıkla, yapıcı ve iyilik doğurucu davranmaktan başka bir şey gelmiyor.

Sabah kalkar kalkmaz, nasıl olduğunu bilmek istedim, yorgunmuş. O da beni sordu. Uykumu alamadım ama dinççeyim dedim. Geçen bitik hallerime görece belki ama bugün sallanmıyorum.

Önce vapuru yakaladım, sonra da yokuşu çıkarken, dışarıdan hiçbir etki olmadan kendimi gülümserken buldum; o zaman anladım sabah iyileşmiş kalktığımı.
Sonra sıra Bitte Orca'ya gelmiş meğer, Stillness is the Move diyor.
Günün şarkısı ilan ettim.
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder