29 Haziran 2012

franny yola çıkıyor

O kelimedeki, n'yi m yapmak istemem, kendimi buna dahil etmek istemem, çünkü ben yolumu değiştirdim ama sizin yaptığınız en büyük hata kendinizi ihmal etmeniz.

En çok kendinizi ihmal ediyorsunuz
Nasıl olsa var diye,
nasıl olsa, bir şekilde gidiyor-düşsem de arada kalkıyorum
kalkamasam da ölmüyorum--diye.

Sinirden uzak, sakinin sınırları içinde ekseriyetle yerim
AMA BUNA SİZİ KİM ALIŞTIRDI?
Ben bunu düşündükçe çığrımdan çıkıyorum.

Neden korkuyorsunuz hep- kendinizden, birbirinizden- en "sevdiğiniz"den.
Sevgi mi sanıyorsunuz ve siz onu?
Benim eskiden sandığım gibi?

Bazen yukarıdan, bazen yanınızdan, içeriden ve dışarıdan bakıyorum size.
Zihninize ve ruhlarınıza ve yönlendirdikleri bedenlerinize bakıyorum.

Acımak değil, hepiniz derslerinizi yaşamaya geldiniz.
Sadece sevgi ve ışıkla neler olabileceğinizi biliyorum
Kendinizi nasıl heder ettiğinizi ve aslında buna nasıl ihtiyacınızın olmadığını biliyorum.


Bencillikten uzak, ihtimam gösterin kendinize.
Bir Geodreieck, bir pergelle merkezinizi bulun ve konuşlanın oraya
ama bilin ki, sonsuzdaki her nokta EN AZ sizin kadar kıymetli

Sevin dostlarım,
ben önden gidiyorum.

"The only help that a man can give to the others is to awaken himself from that sleep."

Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder