11 Aralık 2010

o zaman hoşgeldin

şu ana kadar hiç anlaştığımız olmamıştı, kendinden ödün verdiği günler haricinde.
habersiz geliyor, hiç davetsiz. kimse de sevmiyor onu.
camı açıp kızdım ben de, çok çirkinsin dedim. çok çirkin ve kapalı.
senin yüzünden gönlümce yürüyemiyorum, hep kısıtlıyorsun bizi. doğa bile sevmiyor ki seni, sen gelince çirkinleşip, kapatıyor kendini.
gidip babama dert yandım ben de.
utanmadan yanabildiğim bir dert varken elimde, kaçırmak istemedim bu fırsatı.
kış olmasaydı, bahar geldiğinde nasıl mutlu olacaktın dedi?
hep yeni şeyler söyler ama bu sefer tekrarladı o da kendini, klişeyi.
duygularını keşfedememiş, ne istediğini bilmeyen genç bir erkek çocuğu değilim ben dedim.
sevdiğimi hep yanımda isterim, var diye sıkılmam, az gelsin istemem. bana az geldiği için değil, sevdiğim için değerlidir. sevdiğim için severim ben baharı. ve ne kadar varsa o kadar memnun olurum varlığından.
memnuniyetsizliğim iyice arttı; hem kışa hem de az olanı yücelten bu anlayışa karşı.
dışarıda hiç yüzüne bakmadım, estikçe suratıma, çevirdim yüzümü ondan.
boynumdan girdi içime, montumun altından, iyice sarındım.
istenmiyorsun işte burada, hadi git, demenin bir yolu değil miydi yüz çevirmek?
ben böyle yaptıkça, o daha çok sırnaştı.
o sırnaştıkça ben kızdım.
ben kızdıkça o geldi.

eve geldim, sıcağa.
oturdum, kabaca bir parmak hesabıyla daha en az 3 ay beraber olduğumuzu fark ettim.
ve tabii yıllar boyu gelmeye devam edecekti.
onu sevmeye yol aramıyordum aslında ama birden merhamet doldu içime.
sevmemek kötü.
gelene yüz çevirmek.
eminim o da üzülüyordur dedim, her geldiğinde onca küfürle bile karşılanmamak, sıkı sıkıya örtmek kapıyı, bacayı, göğsünü.
bu kadar istememek kötü.
sevmeye karar vermedim, seviverdim birden.
sevilmeyenlerin hırçın mutsuzluğu, mutsuz hırçınlığı azalsın istedim üstünden.
seni sevmeye başlıyorum ama sakın feragat etmesen keşke soğukluğundan diye geçirirken ben içimden, o da kendini sevdirmek için daha ılık olacağına dair hiç söz vermedi.

"Hep düşünüyorum: 'Acaba cehennem nedir?' ve iddia ediyorum, cehennem sevememekten ötürü acı çekmektir."

Share/Bookmark

1 yorum:

  1. dolambaclı sozlere, ağdalı cümlelere gerek yok. basit ve net.
    sevdim!

    YanıtlaSil