5 Nisan 2010

göz vs. kulak

O zaman hiçbir şey anlayamamışım! Onu, sözlerine göre değil de davranışlarına göre değerlendirmem gerekirmiş. Hiç kaçmayacaktım! Zavallı kurnazlıklarının ardındaki sevecenliği sezmeliydim.
                                                                                                         Saint-Exupéry

As I grow older, I pay less attention to what men say. I just watch what they do.
                                                                                                    Andrew Carnegie

Söz insana düşüncelerini gizlesin diye verilmiştir.
                                                                                                      R. P. Malagrida
Share/Bookmark

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. - "Göz görmeyince kulak katlanırmış" Ben
    - "Göz:1-Kulak:0" Bu da Ben
    - "Biri bana göz kulak olsun" Bakiyim, vallahi bu da Ben.

    YanıtlaSil