3 Eylül 2009

kokusu pembe, teni bulut

ameliyat masasında gözümü açıyorum; tam karşımda. doktorun iki avcunun ortasında ağlıyor, avazı çıktığı kadar. bana bakıyor. tüm isteği bu; bana gelmek; doktor da dile getiriyor bunu. ve uzatıyorlar bana; ilk buluşma. göğsüme koyuyorlar, kafası boynumda. sesi kesiliyor, istediği benmişim. bir varlık tarafından koşulsuz istenmek, ihtiyaç duyulmak. onun tek ihtiyacı olmak. her yerde ağlarken, sadece senin yanında huzur bulması. huzur, sevgi, güven.. başka hiçbir şey düşünemiyorum; teninin yumuşaklığı başka, şu ana kadar dokunduğum, hissettiğim hiçbir yumuşaklıkla tarif edilemez. pamuk yanında taş.. içimi dolduran tüm bu güzel hisler maalesef ki yalnız değiller. gerçek sevgilerin beraberinde getirdikleri üvey kardeş; korku.
bir telaşla parmaklarına davranıyorum; sayıyorum, tam mı diye? tam mı? ya bir eksik çıksa, nasıl kahrolurum. ilkokul sıralarında, o elini saklarkenki ruhunun kırılışını görüp, tüm acısını hissediyorum içimde ve müsebbibi belliyorum kendimi başına gelecek her kötü şeyin. anneler geliyor aklıma; çocukları ölen anneler. daha bir sıkıyorum kollarımla bencilce. çok korkuyorum.
parmaklar.. kibrit çöpünden ince, kırılır diye korkuyorum.
içime bir tanrı sevgisidir düşüyor, yıllardır ertelediğim. ve aynı anda ilahlaştırıyorum kendimi; can verdim, yarattım ve korkuyorum; çok korkuyorum.
öpmek istiyorum, kıyamıyorum. kavgayla, küfürle, kıskançlıkla, kinle kirlenmiş dudaklarım değmesin istiyorum, saflığın bu vücuda gelmiş haline. dudaklarım, şayet kurumuşsa, çizer tenini. benim dudağım onun tenine diken.
dünyadaki hiçbir kötülüğün daha uğramadığı bu minik cana şaşarak bakıyorum. sakınmak istiyorum herkesten, her şeyden. bir fanusta büyütsem onu sadece iyiyle beslesem, sadece güzeli öğretsem. dünyada daha bir çöpü yok, hırsız değil bizim gibi.
kim benim yerimde olsa, kendini dünyanın en şanslısı addetmez,
kim ağlamaz mutluluktan
kim sevmez onu tüm ruhuyla-
-kim istemez
onu?
Share/Bookmark

3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. cok sevindim canim allah anali babli buyutsunn:)
    aytac..

    YanıtlaSil
  3. süper bi tasvir olmuş.
    ben de dokundum o bebe'ye. ben de seninle saydım minnoş parmakları.
    ben de senden ayrılmasın istedim hiç..
    o, hiç olmasa bile.

    YanıtlaSil