16 Haziran 2009

mental retardasyon/onlar ki size asıl yakışanlardır

elimi sürmedim daha bir kişisel gelişim kitabına ama bu özenmedim de demek değil.
isteklerin gerçekleşsin, erkekleri köpek etme sanatı, insan nasıl yönetilir, vs..
özden bu işlere karşı olduğum için, hem ahlaki hem manen ve de edebiyat açısından birer hiç oldukları için, popüler kültürün posası oldukları, milyarlarca insanı aynı kefeye koydukları için- ki zaten okuyanlar da kendilerini o kefeye koymaya meraklılardandır
ben-orada olamam,
nefesim kesilir, boğulurum.
okuyamam.

ama işe yarıyor mu bazılarında
yarıyor ve onlar bana çekici mi geliyor?
o, onlardan iyice hatmetmiş mi?
bu kitapları okuyunca böyle mi olunuyor,
hep kontrollü hep cool
gösterip vermemek mi öğretiliyor? verme ki elindekini bir şey sansınlar.
çünkü sen de dahil herkes biliyor ki;
elindeki basit
elindeki özelliksiz
ama ah bu insanoğlu
görmeyince ve de edinemeyince
ne tatlı sanıyor kendinde olmayanı.

raflarda bir tane gözüme kestirdim,
kitaplığıma hiç yakışmayacak-gerekirse okuduktan sonra yakacağım
ama bir tane alacağım.
bileceğim ama gene de uygulamayacağım.
uygulamayacağım ama anlayacağım;
basit ilişkilerini nasıl yürüttüklerini.
çünkü ben hislerimi kontrol etmeyi sevmem- ucuz numaralarla kimseyi etkilemeyi de.
önce hisseder sonra da isterim
bol bol söylerim
seven buyurur gelir
sevmeyeneyse istanbul sokaklarını gösteriyorum; akın sokaklara
oralarda istediklerinizi bulursunuz;
kokoloji uzmanı
ağzı açık ayran budalaları
onlar kaslı kollarınıza daha çok yakışacaktır.
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder