12 Mayıs 2009

"o, aramızda görünmez, soğuk bir duvar bulundurmasını biliyor."

bu, bir çeşit tılsım.
etrafında dokunulmaz bir hare var.
ışıklı gecelerde, ayın etrafında olandan.
her ne kadar bu tarafından bakıldığında, diğer tarafı görünse de, elimi değdirmeye çalıştıkça muvaffak olamıyorum. halbuki tezgahtar, bana onu hiçbir nedenden olmasa da sadece bu parlak ışığı yüzünden almam gerektiğini söylemişti. ben tezgahtarlara tasviri mümkün olmayan garip bir itimat duyarım. fakat ışığın bu nevi bir işlevi olduğunu bilmiyordum. bilsem ışıksız bir tane edinirdim.
edinir miydim?
işime pek yaramasa da, onu ne bir ikinci el dükkanına satıyorum, ne de doğumgününde ne hediye edeceğimi bilmediğim ve hediye seçmenin külfet geldiği birine hediye ediyorum.
itiraf edemesem de galiba korkuyorum.
dost sohbetlerinde kıskançlığı yerden yere vursam da, gene de en iptidai güdülerimle bu inatçı ışık halkasının herkese işlememesini ümit ediyorum gizli gizli.
Share/Bookmark

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder